Проведення реформи Проведення реформиВони заплатили набагато дорожче дійсної вартості землі. У результаті проведення реформи селяни Карелії втратилися значної кількості своїх...


Контакти Адреса: Київ г., Нижегородська вул., 74
Телефон: +38 (044) 733 93 69
Факс: +38 (044) 739 63 79
Формування Карели Формування КарелиВсі розглянуті гіпотези сходяться в тім, що корела сформувалася на Карельському перешийку з різних етнічних компонентів тільки в XI-XII вв. Останнім часом традиційне положення починає переглядатися....
Надії карельського населення Надії карельського населенняНезабаром вони змушені були зняти облогу м. Корелы й почати відхід. Надії карельського населення на повне звільнення від шведів не виправдалися. Перед ним знову виникло запитання, чи залишатися далі під шведською владою...
Весільні обряди Весільні обрядиПоряд з наставляннями, наречену утішали, прославляли. У весільних піснях, особливо в наставляннях молодим, відбилися найдавніші моменти сімейних відносин. Виконувалися весільні пісні, як правило, групою жінок:...
Фольклорна естетика Фольклорна естетика Таке об'єднання носить деякою мірою штучний характер. Діяльність Леннрота по створенню "Калевалы" треба розуміти ширше, ніж просте з'єднання. Фольклору кожного історичного періоду властиві...
Легенди про амазонок
Якщо в характерах старших героїв епосу виділяється якась провідна риса, і вона увесь час підкреслюється: у Вяйнямейнена - мудрість, в Илмаринена - майстерність кователя коваля, то характер Лемминкяйнена більше живий, разноплановый.

Поряд з позитивними рисами - відвагою, мужністю, вона не позбавлений недоліків- хвалькуватий, задиристий. На його долю випадають незліченні пригоди. На весіллі в Похъеле, куди в багатьох варіантах руней він їде незваним гостем, Лемминкяйнен гине. Але мати рятує його з ріки Туони (із царства померлих) і пожвавлює. В інших варіантах Лемминкяйнен рятується від переслідувань ворожих сил на "острові любові", де весело проводить час із дівчинами.

Дослідники зводять цей сюжет до відомого у світовому фольклорі легендам про амазонок. Образ Лемминкяйнена більше індивідуалізований, менш эпичен. Дослідники вважають, що цей герой ближче до казкової естетики, чим до епічного. У цілому руні про Лемминкяйнене більше пізні, чим про Вяйнямейнене й Илмаринене. Події, про які повествуется в народному епосі, не можна представляти буквально, шукати в них історичні або побутові факти.

Історизм фольклору проявляється не в прямолінійному відбитті історичних реалій, а в переломленні історичної дійсності через закони поетичного мислення, художню систему фольклору. Народний епос "є не історичною хронікою, а поезією. Це - плід багатої поетичної творчості народу древньої Карелії". По науковій класифікації, прийнятої в радянській науці, епос карельського й фінського народів є одним із самих архаїчних у світовому фольклорі.

Ранні його шари пов'язані з до державними формами героїчного епосу. Цієї стадії суспільного розвитку властиво міфологічне мислення, міфологічне пояснення багатьох явищ миру, "народження" речей. Дослідники вважають, що хоча окремі елементи епосу й відносять до більше древніх часів, але в цілому він сформувався в першому тисячоріччя нашої ери, у період розпаду родового ладу. В епосі виявилися не тільки ранні нашарування, у наступні століття він продовжував плідно розвиватися.